Kilder viser, at over 80% af B2B-kundens købsbeslutning foretages online. Kunden er altså foran leverandørens salgsproces. Hvem vil kunden tale med, når kunden endelig ringer? En sælger? En rådgiver? En dedikeret kundeansvarlig? Kundefolk?
Hvilken oplevelse får kunderne af virksomhedens værdiskabelse?
Få en analyse der viser konkrete udfordringer og få en plan, der øger succesrate og indtjening.
Ejerleder
Adm. direktør
Salgsdirektør
Bestyrelsesformand
Hvilke forandringer skal der til, og hvordan bygges en holdbar plan?
Få en individuel plan og sparring til selv-træning. Ikke et kursus, men langsigtede forandringer.
Salgsdirektør
Adm. direktør
Salgschef
Ejerleder
Hvordan trænes sælgere, der skal blive til værdifulde kundefolk?
Få individuelt tilpasset træning:
Stop med at sælge, og hjælp kunden med købe.
Salgsdirektør
Salgschef
Sælgere
Kunder
Udvikling af sælgere til kundefolk tager sin begyndelse i virksomhedens DNA; hvad er meningen med med det, vi gør?
Hvad betyder det for kunderne? Og hvordan kommunikeres udbyttet til kunden og markedet? Taler vi mere om os selv end om kunden? Kan kunden finde os i det digitale hav?
Vi træner i 3 moduler:
Vi aftaler og træner discipliner som eksempelvis:
... og naturligvis træning i de sædvanlige værktøjer og teknikker.
Kortere sessioner over flere gange giver ofte det bedste resultat.
Selv-tjek