Hvordan bruger vi de 2 timer bedst? Det aftaler vi, inden vi starter, så du kommer videre med konkrete indsatser.
Her er nogle eksempler, der kunne have værdi for dig og din virksomhed:
- Salg - omsætning - indtjening: Hjælp din kunde med at købe dit produkt, service eller løsning og få penge i kassen.
- Den rigtige kunde: Definér din kernekunde, og find data på potentielle kunder, du skal kontakte.
- Kundens udbytte: Kommuniker tindrende klart, hvad din potentielle kunde får for pengene, så du får en ordre.
- Træn din pitch: Kold kanvas kræver energi og lyst. Få styr på din første henvendelse, så kunden vil tale med dig.
- Kundeaktiviteter: Få struktureret dine indsatser, så du bearbejder dine potentielle kunder uden at tabe muligheder.
- Digital kommunikation: Brug de rigtige digitale kanaler og konvertér dit budskab til dialog med potentielle kunder
Og så det kedelige:
- Salgsbudget: Få overblik over potentialet i din toplinje, så du kender kravene til dine kundeindsatser.
- Likviditetsbudget: Få overblik over kassebeholdningen, så du ikke bliver overrasket.
Lad os tale om dine behov og muligheder!