Du får aldrig en pris- eller varefordel

Pris og produkt gælder ikke - vind på unik kundeservice

Den professionelle taler og træner Jerry Fritz siger: "Du får aldrig en vare- eller prisfordel igen. Fordelene kan let kopieres. Men en stærk kundeservice-kultur kan ikke kopieres.”


Jerry Fritz siger også, at en lav pris måske kan motivere kunden til at handle med dig. Men den lave pris vil højst sandsynligt ikke opbygge kundeloyalitet. For kunden kan jo på sekunder finde den laveste pris online, og derfor shoppe blandt prisudbyderne.


Alle organisationer kan skille sig ud i konkurrencen med excellent kundeservice.


Læs den korte (1 side) artikel på engelsk her.


Kilde: The Ritz-Carlton Leadership Center, June 2015

"You'll never have a product or price advantage again"

By Jerry Fritz

- sammen med kunder og kolleger, udvikler vi forretningen

Ny Kirkevej 7

DK - 8680 Ry

+ 45 40 189 189

kragholm@kragholm.dk

DENNE HJEMMESIDE BRUGER COOKIES! Cookies hjælper med at forbedre din oplevelse. Klikker du OK, accepterer du vores brug af cookies.

Cookies er OK med mig!