Skal vi tale om forretningen - kunder og kolleger?

Lad os tage en helt uforpligtende samtale om forretningen.

Hvordan ser kunderne på forretningen - ude fra og ind? Er vi med årene blivet lidt "hjemmeblinde"? Giver det mening af investere digitalt? Det skal gavne forretningen - det handler ikke om teknologi.


Der er store gevinster at hente, når kunden tydeligt kan se sit udbytte. Det giver forretning og bedre kundetilfredshed - måske kan vi holde konkurrenten væk?


Lad os drøfte, hvordan vi engagerer kollegerne i forbedringsprocessen, så ejerskabet forankres endnu mere gennem involvering. Det skal lede til forenkling og dermed reduktion af omkostninger.


Det er alt sammen godt for forretningen.

Kunderne ser på os - kan kunden se udbyttet?
Kundernes kontaktpunkter - hvor er vi i forbindelse med hinanden?
"A-Å-kunde-episoder" - giver det mening?
Hvordan sætter vi digital strøm på forretningen?
Hvilke udfordringer har kundens kunde? Hvilke muligheder har vi?
Skal vi stoppe med at sælge - og hjælpe kunden med at købe?
Hvordan trænes salgsfolk til kundefolk?
Skal vi starte med en kop kaffe?
Andet? Skriv en kommentar i "Besked"-feltet
 
 
 
 
 
- sammen med kunder og kolleger, udvikler vi forretningen

Ny Kirkevej 7

DK - 8680 Ry

+ 45 40 189 189

kragholm@kragholm.dk

DENNE HJEMMESIDE BRUGER COOKIES! Cookies hjælper med at forbedre din oplevelse. Klikker du OK, accepterer du vores brug af cookies.

Cookies er OK med mig!