Inspiration

Vil du have inspiration og idéer til at udvikle forretningen
- så det kan bogføres?

Ejere og ledere af små og mellemstore virksomheder kan få inspiration til at optimere forretningen eller bygge nyt og mere. Inspirationen på denne side kommer fra danske og internationale kilder, og fokuserer på kunder og kolleger.


Vælg inspiration fra menuen eller få et overblik her.

Købt, ikke solgt

Købt, ikke solgt


"Vores kunder er langt foran vores salgsindsatser. Og alt for ofte bliver vi ikke engang inviteret med ud at danse!".


B2B-kunden har forberedt sit køb på nettet. Er din kundes udbytte tydeligt på din hjemmeside? Er kundefolkene klar?

Forøg din værdi med 50%

Førøg din værdi med 50%


72% af B2B-kundens købsbeslutning foretages online. Er du tydelig? Kan du ses i det store digitale hav?


Storinvestoren Warren Buffett påstår, at der er én vej til at øge sin egen værdi på med mindst 50%.

Kompleksitet

Kompleksitet


Det hele startede i det små. Med en go' idé og med begrænsende ressourcer. Virksomheden udviklede sig, og forretningsomfanget, strukturer og systemer blev større og større.


Se hvad digitalisering kan gøre.

Hjælp kunden med at købe

Hjælp kunden med at købe


Vi skal stoppe med at sælge, og hjælpe kunden med at købe. Få overblik over kundens købsproces, og match den med din salgsproces.


Se de 7 værktøjer, der hjælper kunden. Er kundefolkene klar til den ny dialog?

At vinde over recession

At vinde over recession: Forberedelse


Hvis stormen er på vej, findes der to velkendte muligheder:

  • At bygge læskur
  • At bygge vindmølle


Se de 4 værktøjer, der gør dig klar.

Du får aldrig en vare- eller prisfordel

Du får aldrig en vare- eller prisfordel


Den professionelle taler og træner Jerry Fritz siger: "Du får aldrig en vare- eller prisfordel igen. Fordelene kan let kopieres.


Men en stærk kundeservice-kultur kan ikke kopieres.”

Lav en dagsorden

Lav en dagsorden


Får du og din B2B-kunde det bedste ud af jeres møde? Kunden har sjældent tid til dine kundefolk. Er de forberedte?


Hent en skabelon på en dagsorden, der forbedrer sandsynligheden for at nå de mål og delmål i salgsprocessen. 

Fik du læst?

Ude fra og ind - kunden kigger på forretningen. Hvad ser de? Læs om kundens kontaktpunkter.

Salgsfolk eller kundefolk? - hvem taler kunden med? Læs om salgsafdelingens nye vilkår.

"Hvad betyder det for mig?" - vil vi sælge, eller kan kunden købe? Læs om kundens udbytte.

Salgskursus nej tak - skal det handle om kundetræning? Kommer snart!


Manden med den lille hammer - den muntre historie om værdi og pris. Kommer snart!

Stop med at sælge - hjælp kunden med at købe. Læs om B2B-kundens adfærd.

Udbytte i kroner og øre - om at gøre kundens udbytte kontant. Kommer snart!

- sammen med kunder og kolleger, udvikler vi forretningen

Ny Kirkevej 7

DK - 8680 Ry

+ 45 40 189 189

kragholm@kragholm.dk

DENNE HJEMMESIDE BRUGER COOKIES! Cookies hjælper med at forbedre din oplevelse. Klikker du OK, accepterer du vores brug af cookies.

Cookies er OK med mig!